Ojoj vilka kommentarer!

Nu har Vilja och jag varit på jägarvallens veterinärstation idag också! Vi provade ut en jättebra reflex-sele till henne.. Och tror ni att det blev folksamling runt henne?? Alla veterinärer skulle fram och pussa på Vilja :) Och så fick jag ett utlåtande om henne av dom också:

De tyckte hon var en rejäl och framåt flicka med ett "sug" i blicken! Hon var fin i kroppen och väldigt positiv :) Och de tyckte hon var väldigt vacker! :) Snacka om att Vilja blir mallig när hon får höra sånt :)


Och nu sitter Astrid här bredvid mig (på bordet) och äter digestivekex med mig :) Ja men vadå, hon är faktiskt nyopererad, hihi...

Nu blir det nog en sväng till gymmet!


(Ska försöka fotografera lite mer snart!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja - nog var hon go alltid lilla Vilja!

Vilken brud! Helt underbar.........



Kramis Mamman

2009-02-24 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0