Träff med Collie och Sheltie!

Idag när jag var ute och gick så träffade jag på en collie med matte. Hon tyckte att jag och Vilja absolut skulle följa med henne och en annan dam med 2 collies och en sheltie till en stor äng här i Skänninge och släppa dem lösa där! Fast självfallet då Vilja blviit lite större och fått sin 12 veckors vaccination! Det tycker jag skulle vara väldigt roligt :)



Vilja är så duktig med att vara själv!! Jag tror att Astrid är hennes allra bästa vän :)


Skulle egentligen jobbat natt inatt, men jag behövde inte det för en annan tjej skulle ta det... Folket inom kommun har magsjuka........


Nu ska jag laga flygande Jakob!


Kommentarer
Postat av: "Mammis"

Klokt beslut!

Alltså att vänta in 12-veckorsvaccinationen!

Sen kan det vara en mycket god idé att lilla söta Vilja får träffa andra hundar att umgås med, dock under största uppsikt och BARA med "snälla" vovvar!

Och då ska Ni absolut komma hit så våra valpar får busa - vilka som nu är kvar här hemma då......

Arrak är ju definitivt kvar, så en Whippet-puppis blir det åtminstone bus med......

Kramis Mamma

2009-02-10 @ 21:38:22
URL: http://web.telia.com/~u14133690/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0