Tror jag är kär.... I Emma......

Ja alltså  ibland är det tur att man har så underbara vänner som henne.. Imorse ringde chefen, 07.00.. En på jobbet va sjuk och ja va den ända som kunde jobba av oss.. Bara det att ja var tvungen att fixa hundvakt isf.. Så otäckt tidigt på morgonen hörde jag av mig till Emma.. Så hon har haft Vilja hela långa dagen ända till 19.00 ikväll... Vilken otroligt underbar människa. Såna är guld värda.. Ska lura ut nåt riktigt fint till henne, en middag för oss kanske :)

Och Vilja bara älskar Emma.. Typ hennes favorit!! Så idag har Vilja varit med och kollat på en häst (då även Emmas mamma var med) och busat med en nakenkatt.. :) Emmas mamma gillade Vilja också! :)


Men fy för att jobba såna här dagar.. När man inte är beredd på det... Det är verkligen hemskt...



Nu ska vi käka.. Jag har ju inte haft med mig någon mat till jobbet idag då det blev väldigt stressigt imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0