Vem har överläget?

Can you tell?






Min nya favorit leksak :)





Idag har jag jobbet hela dagen.. Söta Emma har suttit hundvakt här hemma åt lilla Vilja! Det hade gått jättebra, förutom att Viljahade bajsat löst en gång idag på dan..... Och en gång hårt... Hon har faktiskt varit riktigt bra i magen nu i flera dagar... Säg inte bara att det ska börja nu igen... Jaja, återstår att se!

Nu är jag ledig i två dagar efter en lång tids arbetande.. Underbart.. Jobbar bara torsdag också denna vecka... Sen är jag ledig hela helgen! Och sen är det dags för Vilja att få sin 12 veckors spruta :) Och Astrid ska kastreras :) Skönt att få allt det där gjort känner jag...

Och nu har jag fått brev hem om valpkursen med och den kommer börja 31 mars klockan 18.30! Mycket riktigt som mamsen sa till mig. Detta innebär att en av mammas valpar och Vilja kommer gå samma valpkurs här under hösten :) Det måste jag säga känns väldigt roligt!! :)

Nu måste jag nog ta en sväng till affären och sen ska jag fixa nåt käk.. Lyckades med det vanliga att inte ta med någon matlåda till jobbet... Inte alls bra... Man riktigt känner hur orken försvinner framåt eftermiddagstimmarna..


Hoppas ni får en trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj gumman,

Vad ROLIGT att du fått bekräftat att ni nu ska gå samma kurs med söta Vilja som familjen Oscarsson med min söta lilla tikvalp Gissa!!!

"Gissa" vem som kommer och kikar allt emellanåt?

Nu MÅSTE JAG SNART FÅ TRÄFFA LILLA VILJA-gumman!!!

Det är förskräckligt att jag inte gjort det än, men det är ju fullt upp med valparna här hemma.....

Kramis Mamma, puppisarna och dom stora stolta Whippet-flickorna. Särskild puss från Tikka....

2009-02-16 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0