Vi är ovänner idag...

Idag har Vilja fått en riktig genomgång.. Först borstade jag igenom pälsen. Sen borstade jag hennes tänder och sist klippte jag klorna på henne.. Låt säg att inget av detta var särskilt populärt idag... Speciellt inte kloklippningen.. Då kan ni tänka er hur glad hon är på mig nu :) Jaja, imorse fick hon en långpromenad iaf.. Och ikväll ska vi upp till månsjön och låta henne springa lös där! Så hon blir snart glad igen.. :)


Duktig är hon med. Det är långt ifrån varje dag det händer kisse olyckor inne nu! igår kväll kissade hon visserligen inne.. men det finns dagar då det inte händer nånting inne nu! Och bajsat inne har hon inte gjort på evigehter känns det som... Ta i trä.......



Nu ska jag måla naglarna med ett nagellack jag fick av mormor när jag var där sist. Men först förarbetet, fila och putsa på dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman,

Tack tack tack för Ditt gulliga inlägg i min gästbok!

Jo du fröken, du har samma "gröna fingrar" med alla djur som undertecknad! Jag är sååå stolt över Dig tjejen!

Kramis Mamman

2009-02-17 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0