En fartfylld helg!


Det har varit så skönt att vara ledig den här helgen! Jag har äntligen verkligen kunnat andas ut lite.. I fredags var Per och jag hemma och kollade på Lets Dance. Roliga deltagare i år. Jag skrattade typ hela tiden.

Efter Lets Dance åkte vi ner till Gränna där en jobbarkompis till P "avtackades" då han jobbade sin sista dag på M.M. Ett fartfyllt gäng som jag tyckte var trevliga! Dock blev kanske ölen ett par stycken för mycket för pojkarna. Huvudvärken gav nog utslag igår!

Igår var P och jag hos L och A på kvällen. Sen åkte vi vidare till E och M så det blev precis lika sent igårkväll som det vart i fredags kväll. Men det var också en väldigt trevlig kväll!


Och idag ska jag göra rent mitt fiskakvarie, sen ska jag ut och gå en promenad och sen ska jag spela badminton :) Och ikväll blir det tjejmiddag och mys med girlsen!

Nu har vi också beställt biljetter till nästa helg då vi ska på Lokal Revyn! Det ser jag fram emot! :)



Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Vi var på revyn i lördags och den var riktigt bra - så då har ni något att se fram emot.

2009-01-11 @ 22:35:12
Postat av: Anonym

Hallå fröken,

Nu får du allt skärpa till dig lite min älskade dotter! Du har ju inte uppdaterat bloggen på flera dar....... Att en "gammal mamma som jag" är värre med sina uppdateringar än en pigg dotter.....

(Fniss). Blir nog jättekul på revyn efter det jag fick höra från mormor och morfar!

Kramis från mamma, Tikka, valparna och dom andra busen hemmavid.

2009-01-14 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0