Nyårskvällen i bilder!!

Här kommer en hel hög med bilder från gårdagen! Var en jättetrevlig kväll med mycket skratt och prat :) Sköt många fina raketer och vi klarade oss alla utan att bi träffade! :) Ska nog skjuta några ikväll med tror jag... Jag fick några "Mosquiteos" över :)


Det här är en bild på fläskfilén jag gjorde. En med ädelost i och en utan ädelost. Hällde havssalt på dom också och det blev supergott!!




Efterrätten blev pannacotta som jag la lite chokladpudding på. Innan jag serverade la jag även en klick grädde och frysta bär på varje!



Per var väldigt duktig och gjorde dessa välkomstdrinkar!




Potatisgratängen i ugnen! Den blev hur god som helst!!!



Anders tar för sig av maten!



Anders och Per vid middagen!



Anders försöker sig på Gitar Hero och Johanna tittar på.



Johanna och jag posade lite för kameran!
                                                                            


Johanna ser söt ut och jag fixar till en snygg min och slänger in ett chips i munnen! :)




Och så det gamla vanliga, ett kort på mig själv!



Johanna och jag posar igen!




Champagnen häller Anders upp! Inte en droppe fick gå till spillo :)



Och så här trött blev Astrid framåt småtimmarna. Det är tufft att ordna nyårsfest förstår ni! Speciellt när man är katt och är förskräckligt nyfiken så man måste hålla koll på alla. :) (Kajsa var livrädd efter att alla raketer skjutits så hon bodde under sängen hela kvällen!)




Ja det var en mycket trevlig nyårsafton måste jag säga!





God fortsättning på det nya året! Och kom ihåg, glöm aldrig att uppfylla nyårslöftena!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja - ni verkar ha haft en super-duper-trevlig nyårsafton!

Och maten såg ju inte fel ut...... För att inte tala om Panacottan och Per's finess-fulla drinkar!

Och Champagnen sen........

Kramis Mamma

2009-01-01 @ 19:09:44
URL: http://web.telia.com/~u14133690/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0