Skäll av mamma och Winnerbäck på tv!


Får försöka börja uppdatera lite mer, mamsen skäller på mig annars :)



Jaa, ni... Jag HOPPAS för allt i världen att ni inte missade att kolla på svt 1 klockan 21-22 ikväll!!! En hel timme med bara Lars Winnerbäck!!! Att en man kan beröra en som han så man till och med börjar gråta.. Ni som tittade och såg slutet när han sjöng "Om du lämnar mig nu" med Miss Li bör ha kännt likadant... Snacka om att han än RIKTIG man.. GIVE ME MORE OF HIM!!!!!!!!!!





Nu vet jag vad jag ska drömma om inatt!




(Träffade på en Sheltie idag som jag hälsade på en massa och pratade med ägaren en massa! Det var väldigt intressant!)


Sov gott!






PS: Hittade en bild på mig som blond, måste bara få visa!! Haha...







Och så måste jag lägga in en bild som är tagen nån eller två månader efter när jag har satt i mitt löshår:




Tror jag ska sätta i löshåret igen faktiskt!



Love*

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Fy vad du skrämde mig när jag fick se en blondin på bloggen. Lova mig att du inte bleker ditt vackra hår så där en gång till

Mormor o morfar

2009-01-14 @ 23:13:17
Postat av: Sofie

Jag kan faktiskt lova det till 110 procent mormor!! :) Finns inget som sliter så pass på håret som blekning!! Kram!

2009-01-15 @ 09:57:44
URL: http://skya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dessutom är du MYCKET MYCKET sötare i mörkt hår!

Så det så!

Kramis Mamma



Ps. kolla dagens söta bilder på bloggen!

2009-01-15 @ 18:38:26
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0