Stämningsfull begravning!

Bror tog med sig sin bärbara dator hit till Öland så nu sitter jag på rummet och skriver några rader innan jag ska gå och lägga mig och lösa lite sudoko innan sovdags!


Begravningen idag var den vackraste jag någonsin varit på. Den var helt otrolig! Ojojoj, tänk att bli ihågkommen på ett så fantastiskt sätt som denna underbara människa blivit ihågkommen på!!? Man får sig helt klart en tankeställare!



Imorgon ska vi gå en sväng på stan, sen ska vi äta kroppkakor med våra släktingar från stockholm. Och sen ska vi gå på en konstatelje innan vi åker hem! Det har varit en härlig tripp till Öland detta, trots begravning...



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0