En dag med mycket positiva jobb-vibbar!


Idag har jag varit på ett litet möte med chef i Mjölby Kommun. Skrivit på papper om att jag ska vara hos en person i tre veckor/15 timmat i veckan under kommande veckor nu. Vi pratade även en del om situationen efter sommaren och det lutar åt att jag kommer få gå på introduktion hos flera personer i Skänninge.. Det vore toppen. Precis vad jag har velat jättelänge :)


Idag har jag också jobbat min första dag hos den i Skänninge vilket kändes riktigt bra.. Dock mycket fart och fläkt... :)


Fick även ett samtal från Vadstena kommun idag där jag erbjöds ett vikariat under semesterperiod 2 på ett äldreboende i Vadstena. Detta är också något jag känner att jag verkligen passat att göra... Vikariatet var på 90 %, men på grund av jobbet i Mjölby och några planerade trippar i Sverige så fick jag tacka nej till några av dagarna.. Dock inte många :)


Så nu är iaf sommaren räddad med jobb och det känns som att timvik på ett äldreboende, i Mjölby kommun och i Vadstena kommun bör gå att leva på även i höst... Jag kanske rent av får jobba hur mycket som helst :)



Ikväll har Per fått för sig att vi ska städa.. Det är väldigt välbehövligt kan jag säga, men jag ska nog ändå försöka avstyra det hela lite.. :) Jag menar jag kommer jobba två veckor på raken utan en ynka dag ledigt.. Då måste vi ju ägna den här kvällen åt varandra :)


Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Vi är jätteglada att verkar ordna sig med jobb.

2009-07-08 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0