En liten liten rast....



Precis jobbat färdigt på ett ställe. Nu har jag en liten rast på två timmar, sen måste jag hoppa in ikväll på äldreboendet och jobba 16.30 till 21. Och Per går på semester idag.. Just nu känner jag mig deprimerad. Hade allt varit som de skulle så skulle jag också gått på semester nu... ;( Men istället måste jag slita livet ur mig för att klara av att leva... Och inte nog med det, jag fick inte ett öre i lön denna månad utan istället en skuld till kommun bara för att jag var sjukskriven.. :( Och försäkringskassan har FORTFARANDE inte skickat någon lapp till mig om ersättningen för min sjukfrånvaro trots att jag har ringt 2 gånger till dom. Vilken sommar! Please, kan någon muntra upp mig lite????? (Just nu ser jag fram emot Halmstad först och främst, men det känns som en eeeevighet dit...)



Nu till något roligare. Igår träffade jag Desireé (Sibborp´s kennel). Vi åkte först ut till hennes hästar som gick på sommarbete för att se så allt stod rätt till. Sen åkte vi vidare till stallet där jag hjälpte henne att betäcka ett sto. Och det gick väldigt bra! Sen åkte vi till SKänninges idrottsplats och släppte hundarna på fotbollsplanen. Först fick Vilja och Watson busa av sig och sen bytte vi så Desireés två andra hundar Bill och Jasmine fick komma ut o springa av sig lite :) De tyckte om det massor!!! :)



Jag där jag trivs allra bäst.. Jag saknar hästeriet sååååå otroligt mycket... FInns det någon som vet om någon som vill ha hjälp att rida några dagar i veckan i närheten av Skänninge, HÖR AV ER!!!!!




Desireé KLIAR ett av fölen... Jag vet, det ser ganska roligt ut ;)




Vilja och Watson på fotbollsplanen!





Vilja blev andfådd efter ett par varv :)




Watson sitter fint! Han går toppen på utställningar och domarna älskar honom :)





Nej, nu ska jag kasta i mig något att äta. Sen dax för nästa jobb....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla goa gumman, du får inte slita ut dig så mycket som du jobbar nu! Det blir nog bra skönt för Dig att hänga med till SM i Halmstad (och förutom själva SM:et roligt med alla goa glada människor som är på plats! Det ska bli så himla kul att du hänger med! Vi ska ha riktigt mysigt!

Kramar Mamma!

2009-07-24 @ 20:42:23
URL: http://mibisans.cybersite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0