Födelsedagsfirande hela dagen!


Då har man nått en så aktningsvärd ålder som 22 år..... ;)


Vart tog mina år som tonåring vägen???????? :)



Dagen startade iaf med frukost på sängen! Jag vaknade såklart innan Per kom in och sjöng.. Och jag låg och lyssnade på minsta lilla sak han gjorde i köket.. Hihi... Och sen när han kom in låtsades jag sova, som jag gjort i alla år... :) Jag älskar dessa mornar :)


Sedan åkte vi upp till mamma och hade valpkurs-avslutning. Det gick jättebra, fast det ÖSREGNADE hela tiden... Efter det åkte vi hem till mamma allihopa och åt tårta och drack ett varmt och gott kaffe..  Och senare blev det mat, fläskstek och potatis som mormor och morfar hade med sig :) SUPERGOTT!!! Per hade tur, det var rally på tv så han roade sig med det hos mamma :)

Nu ikväll har pappa varit hos oss och fikat och ätit tårta... Ja mycket tårta blev det idag.... Tror omfånget har ökat med 10 centimeter runt magen :) Men som mamma säger, det är välmående :)



Mina två tårtor jag gjorde till min födelsedag. Jordgubbstårtan tog jag med upp till mamma och den andra (citrontårta) hade jag kvar hemma och bjöd pappa på. Även L och A ska få äta av den :)




Per undrade vad jag höll på med, men jag ligger faktiskt och gosar med Astrid där inne :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också smaka tårtan:(



// marcus arvid berglund

2009-07-19 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0