Grattis mamma!! (Nu kommer bilder på Astrid!)


Ja må du leva ut i hundrade år.................... Så sjunger man ju... Och du har inte ens kommit halv-vägs mamsen ;) Massa GRATTIS till dig och tack för en trevlig dag idag :)

Det har varit en supertrevlig dag uppe hos mamma med mat, tårta och massa prat.. Mormor, morfar, mamma, Elin (med Briam och Otto) och jag samlades i Västanvik. Det blev en långpromenad, bus, bad och även lite regn ;) Mamma fick ett par guldörhängen, underlakan och en orkidé av Per och mig i present. Hoppas det blev bra :)


Nu har jag äntligen kommit mig för att ta kort på lilla Astrid. Så såhär ser flickan ut just nu. Imorgon ska vi på återbesök hos veterinären. Känner mig lite spänd inför vad han kommer säga. Men jag hoppas ju självklart att det ser positivt ut och att det går åt rätt håll!!





*Tusen tack mormor och morfar för vad jag fick av er* Bästa mor-föräldrarna!!!!!!!


En skadad Astrid.....





Lägg märke till tungan.......... ;) Hon har precis fått medicin... Och det var inte så gott..... :)





Här är alla hundarna idag på promenad i Västanvik... :) 10 stycken bara...... :)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusen tusen tack för fina födelsedagspresenter!!!!

Jag blev jätteglad över alltihopa och allt var välbehövligt!

Briam och Otto tackar för trevlig samvaro med Vilja och kommer säkerligen vara förälskade i små Sheltie-flickor för all framtid! Ps. Elin hälsar så gott!

Kramar i massor och pussa på svärsonen!

Kramis Mamma

2009-07-05 @ 23:43:45
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Elin Rose

Ni får krama Astrid från oss alla och hoppas det går bra på återbesöket, vi ska hålla tummar och tassar..



Soliga hälsningar Elin

2009-07-07 @ 13:57:46
URL: http://www.sloughi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0