Pratat med chefen och snart ska jag på "jobb-intervju"...



Då har jag precis pratat med chefen... Förmodligen kommer jag bli uppsagd från mitt nuvarande jobb... :( Så jobb sökes.. Och i dessa tider med...

Men jag ska ju på en liten "jobbintervju" om en timme här i Skänninge.. Men det är bara på 15 timmar i veckan.. Så ganska dåligt med andra ord... Skulle behöva något mer.. Och det är dessutom bara i 3 veckor... Så efter de 3 veckorna är jag helt utan jobb... :( Men som sagt, jag får jobba som timvikarie i Vadstena kommun och Mjölby kommun sen så det borde gå att få ihop på något sätt... Bara det att jag så gärna ville åka på semester med..



Klockan 1 idag ska jag ringa veterinären i Lkpg för att få ett besked om Astrid.... Hoppas det går bra för dom....



Nej nu ska jag göra mig iordning lite.. I eftermiddag är det valpkurs som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kan man bara säga upp personal så där?? Låter konstigt!!

2009-07-02 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0