Urinvägsinfektion...................


Åker ju till GBG imorgon.. Och just IDAG får jag jordens största urinvägsinfektion.. Ni vet sån där när man kallsvettas bara man ser toaletten.. Och svetten bara rinner när man sitter och kissar för de gör så ont.... Och när man är färdig på toaletten så tar det 2 minuter sen är man akut kissnödig igen.... :(

Har iaf varit hos doktorn... Hon klämde lite på mig och sen fick jag ge blodprov.. Aj!!!

Men de var full pott som hon uttryckte det på urinprovet... Alla vita och röda blodkroppar och allt vad det är hade topp-poäng.. Så nu blir det penicillin ett tag framöver :(




Jaja, nu ska jag ta en macka och sen ska jag se om min gubbe vill mysa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0