Väntar på att klockan ska bli halv 9......



Jag har precis varit i kontakt med Valla djursjukhus, men dom har helt fullt på operation till nästa vecka, och både de och jag är överens om att Astrid inte klarar sig så länge utan smärtlindring.. Så nu väntar jag på att Jägarvallen ska öppna, de öppnar tydligen halv 9.. Jag ska böna och be att de opererar henne... Annars vet jag inte vad som händer med flickan.. En veterinär jag pratade med igår sa att benet eventuellt kunde vara tvunget att amputeras(???) om det var flisor som åkt dän från skelettet.. Det hoppas jag verkligen inte, för isf har Per och jag bestämt ihop att hon kommer få somna in... En katt är inte en katt utan 4 BEN!!!! Imorse låg Astrid under sängen och började spinna direkt när jag kollade ner på henne.. Då var hon gosig och ville att jag skulle kela med hennne... Så jag la mig på golvet hos henne ett tag..



Röntgen igår visade att lårbenet gått av och hoppat ur led... Att det hoppat ur led var nog ingen större fara, men benbrottet var väldigt stort...

Håll era tummar!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Nu håller vi tummarna att allt ska ordna sig för Astrid och att de har tid att operera henne idag.

2009-07-01 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0