Astrid har gjort sig illa...



Lilla Astrid kom inspringandes i förmiddags... Efter en stund inne märkte jag att det var väldigt mycket blod överallt... Undersökte Vilja... Inga tecken på skada... Sedan Astrid... Och hon hade skurit upp sig väldigt mycket mellan två klor på ena baktassen.... Det bara forsade blod.. Jag har tvättat av det med massa vatten... Börjar det blöda igen måste jag kontakta veterinär direkt.. Men just nu är läget stabilt.....

Stackars lilla Astrid... Undrar vad hon har styrt med......




Jag har planterat ner massa solroser jag fått av mamma i krukor ute på uteplatsen! :) Och planterat några andra blommor samt hängt upp en ampel på framsidan.. Ser supermysigt ut vid vår lägenhet nu!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0