Idag har jag gjort en "mormor"!



Ja visst! Idag har jag gjort en mormor. Jag har städat hela sängarna :) Både Per och mitt täcke har fått sig en rejäl tvätt i tvättmaskinen, båda kuddarna är tvättade och luktar gott, sängen är snart renbäddad och allt jag har tvättat har hängt ute och torkat så det luktar underbart :)


Fast nu började det regna så nu var jag tvungen att ta in det sista täcket och torka det i torkskåpet!



Per och jag skulle åkt och ta en glass ikväll, men nu börjar det visst regna så det känns ju inte så superroligt längre.. Vi får väl se vad vi hittar på....

Jag har hört ryktas om att skattepengarna ska komma in snart.... Hoppas det, jag behöver ha nya sommardäck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0