Inga pengar......



Jag hatar sista dagarna innan lön.. Inte ett öre finns kvar på kontot och det finns massa saker man vill göra... Jag MÅSTE verkligen försöka lära mig bli en spara...

Men visst är det så att man går upp till affären typ varje dag och köper småsaker hela tiden.. Jag tror det är på det sättet alla mina pengar försvinner.... Nej, från och med 1 Juli ska det skrivas ner varenda ynka litet kvitto.. Här måste börjas tänka ekonomiskt!!!!!!



Strålande väder idag med.. Det lutar åt att det blir sola idag kan ;) Och ikväll ska Per och jag gå på nostalgiafton i Vadstena.. Per tar det lugnt med huset idag.. Vilket jag tycker är underbart.. Får aldrig se honom längre.. Kommer hem sent och åker tidigt... :(  Men duktig är han!!



Jag är cykelsugen med...

Nej ha en fantastisk dag nära och kära!! Jag kanske tar några kort och lägger ut senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0