Midsommardagen med allt vad det innebär!



Igår var vi hos L och A hela eftermiddagen och kvällen. Vi fick sill och potatis, såklart. Sedan hade A gjort en fantastisk jordgubbstårta  som vi åt lite senare! Och kaffe förståss!! Mums.. Och så hade de godis och ostbågar med :) Åt som aldrig förr :)

Vilja fick sig också lite midsommarmat i form av skinka.. Och tydligen fick hon lite för mycket och lite för gott kanske för inatt vid två var jag uppe och torkade hundbajs i vardagsrummet........... :( Lilla tjejen... Hennes mage är inte gjord av stål direkt...



Nu sitter jag och väntar på mormor och morfar! Vi ska åka till Norrköping och titta på whippetrace. Mamma är där och tävlar med sina hundar inklusive en massa valpköpare till henne! Så vi ska stå och hålla tummarna för fullt!! :) Och Vilja ska få följa med som maskot :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va himla kul att Du hängde med Mormor och Morfar in till tävlingen igår!!!! Vilja verkade trivas bland alla Whippar också:-).

Du - gissa att mamma är STOLT över Mibisanarnas "framfart" i dubbel bemärkelse!

Det är SÅÅÅ kul och ett så gott betyg att jag valde pappa Binjai i Tyskland som pappa till Tikka!

Gudarna vet om det finns NÅGON mer Whippetkull genom tiderna i Sverige som varit så jämna och otroligt duktiga på WR-banorna!!!!

"Lite" stolt är jag allt över alla goa Mibisanare som kommit till världen!



Kramis Mamma

Ps. Vi ses i morgon i Skänninge för fortsatt valpkurs för mysiga Olga kl 14!

2009-06-21 @ 23:39:08
URL: http://mibisans.cybersite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0