Tuff dag...



Ja det har varit en tuff dag..


Men nu till nåt skoj :)


Det har blivit några märkliga uttryck senaste dagarna... Som t.ex.

Per och jag skulle åka någonstans med Pers 540 (BMW).. Plötsligt försöker Per sladda i en kurva, men det blev ingen sladd.. Då säger han:

Naaeeej, han vill inte riktigt diffa den här lilla rackarn! 

;)


Igår var jag och Per på öltältet i Skänninge. Då kom det fram en killa med ett halvfullt glas cider.. Jag frågade honom om det var gott.. Han svarade lite halvfull och att hålla sig om magen:

Njaaaa, jag blir så väldigt bubblig i magen av cider!

Och alla runt honom flyttade sig tre meter bort haha...




Kanske bara sånt jag tycker är roligt, men det gör inget :) Jag skrattade båda gångerna så jag låg dubbelvikt :)



Ska jag gå ut och jogga lite nu kanske......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0