Valpkursen super i fantastiskt väder!

Blev en mycket bra del 2 av valpkursen!! Olga är en super"lärare" som är mycket lugn och snäll!! Vilja och Gullan skötte sig jättebra idag! De drog visserligen några repor var och sen fick de bada.. :) Vi fikade också efter kursen vid vattnet där det är så otroligt mysigt med bord och bänkar och en underbar utsikt!!!

Här kommer några kort från dagen! Jag har också tagit några kort på mina solroser jag fått av mamma som bara växer och växer!!



Vilja i Västanvik!




Vilja vid badplatsen. Underbar utsikt!!!!






Vilja och Gullan badar! Gullan älskar att bada och simmar massor, men Vilja vågar inte gå längre ut än till knähöjd :)






Vilja inne i mammas vardagsrum!






Så här utslagen är min sheltie just nu!





Pers och min uteplats vid lägenheten!






Mina solrosor och två andra små saker...






Solrosorna i den andra krukan!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är Olga duktig!!! Det blir jättekul med klickerkurs för Olga framöver också:-). Men jag tar nog Gullan då också! (Tänkte ju först ta någon vuxen vovve.......). Kramis Mamma



Ps. Vad fint fotot på Vilja blev som du tog här hemma i stora rummet!!!!

2009-06-22 @ 21:25:56
URL: http://mibisans.cybersite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0