Västanvik uppskjutet....


På grund av att jag rullade över min egna katt när ja skulle åka för typ en timme sen till mamma... Så nu är hon påkörd och ligger under en stuga så det är omöjligt att få fram henne... Stackars Astrid... Och det värsta är att det är jag själv som har gjort det, men det var ju bara en ren olyckshändelse... Vet inte hur illa därann hon är ännu.. Jag ska se om hon kommer fram självmant om ett tag, då får ja ringa vet och rådfråga om ja ska komma in med henne eller hur man ska göra...


:(


Uppdaterar ikväll...

Kommentarer
Postat av: Elin Rose

Tänker på er :(



Hoppas det går bra..



=^..^=

2009-06-30 @ 17:52:24
URL: http://www.sloughi.se
Postat av: Mamma

Vilka goa Whippet-vänner man har gumman!

Elin som skrev i Din blogg tidigare är en supergo tjej och jag träffar både henne och maken Stefan alltsom oftast!

Nu håller vi ALLA alla dom tummar vi har i morgon för lilla söta Astrid.

Kramis Mamma

2009-06-30 @ 21:58:19
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0