Vätternrundan - Stackars människor....



Vi kan väl hoppas iaf att solen tittar fram framåt kvällen?? Annars blir det en hemsk runda för de stackars cyklisterna... Per och jag hade tänkt åka in och kolla lite ikväll, men regnar det såhär vet ja inte hur kul det känns... :(



Jag har vilket fall som helst tagit fram den näst sista kräft-lådan imorse! Så ikväll ska Per och jag mumsa på kräftor :) Egentligen skulle jag ju jobbat i helgen, men på grund av omständigheterna är jag ledig hela helgen. Men jag hade faktiskt väldigt gärna jobbat....




Nu sitter jag och väntar på samtal. Sen ska jag och Per till biltema en sväng tydligen.. Kan ju passa på att köpa bajspåsar till Vilja då med.. Ikväll ska Vilja badas och fönas :) Så hon är fin imorrn när min mormor fyller år :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan gumman,

Jag får VERKLIGEN be om ursäkt för att Gullan stökade till Vilja's nytvättade och så fint borstade päls i kväll på födelsedagskalaset hos Mormor! Sorry:-) men det är "smällar man får ta" (ler). Det var jättetrevligt hos Mormor och Morfar och vilken paj dom gjort!!! Så fantastiskt god!!!

Nu blir det "kurs med Olga" på tisdag! Det ser jag fram emot! Vilket par med Gullan och Vilja på samma kurs för en blivande proffsinstruktör! Orättvist att du har försprång med Vilja....... Men nog ska jag träna Gullan ordentligt framöver, när vi fått hemläxa utav Olga-vännen!

Kramis Mamma

2009-06-13 @ 22:36:28
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0