Åh vilken strålande dag!

Finns det något bättre än att vakna till solsken och fågelkvitter?? Det måste vara något av det mest ro-fyllda som finns.. Denna vecka har jag fullt upp! Idag ska jag ut och gå en långpromenad med Vilja hade jag tänkt, sedan ska jag gymma i eftermiddag! Gött att svettas lite.. Imorgon kommer Emma och hennes Shetland Sheepdog Charlie hit.. Då ska vi gå och busa av dom någonstans! Sen får det bli lite småprat också såklart! :) Imorrn-kväll ska jag ut till stallet ch hjälpa till att klippa Qurre inför flytten i helgen. Det blir spännande! På fredag jobbar jag hela dagen till 20.30.. Så de får väl bli att kolla lite på tv å kvällen och sen sova.. Jobbar nämligen helgen. Men på lördag efter jobbet ska jag med o lämna hästen. Och söndag kväll ska jag ha tjejkväll här hemma! Så Per får hlla sig undan ett tag :)

Idag håller jag även tummarna för min älskade mormor för att hennes operation ska gå så bra det bara kan gå!!



ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna (mammas gamla chef)

Hej Svejs!



Vart ska pållen flytta? Har Hanna sålt honom?



Vilken jätte fin vovvsing du har skaffat, hon är ju för söt!



Ha det gott! Kram Anna

2009-03-06 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0