Äntligen ledig!!!

Nu har jag jobbat två dagar på raken, måndag 7.30-20.30 och tisdag 7.30-17... Igår kväll hade jag spränghuvudvärk.. Slocknade klockan 21 i soffan... Knappt jag orkade borsta tänderna... Det ska inte vara så efter två dagara på jobbet...


Per går till jobbet nu.. Och jag är så ledig :) Jag har helg nu... Jobbar inte förrän på måndag :) Underbart!




Sen en sak till.. Per köpte en ny bil för ett tag sen (ett bilköp jag än en gång inte uppskattade). Igår var första gången jag var i verkstan och såg den... Och så frågar han om jag tycker den var fin. Och jag svarar att jag inte tycke det... Alltså jag har ingen koll på vad som är fint i hans ögon eller inte liksom.. Och då blev kära P jättearg på mig.. ÄLSKADE karlar. Jag bryr mig inte om bilar. Jag skiter i om det är en gammal skruttig merca eller en ny bmw. Jag nöjer mig om det är en bil som är någorlunda fräsch att åka i. Plus att det räcker att ha 1 bil. Inte 5-6 stycken. Avskyr detta prat om bilar.


Jag har massor jag hade tänkt göra nu under veckan. Tvätta bilen, träna, öva massa roliga hundtrick med Vilja, skaffa blomlådor till uteplatsen, söka jobb mm...

Jag är jättesugen på att starta eget.. Skulle ju faktiskt vara rätt bra om nu min mamma gör det hon funderar på att göra :)



Nej, nu ska jag ut och promenera runt Skänninge! Tar väl typ 1-1½ timme.. Kanske man tappar några kalorier!


Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0