Astrid ute för första gången!

Nu har Astrid varit ute för första gången i sitt liv. Hon var en riktig fegis. Vågade inte gå nånstans :) Men nu ska de bli andra bullar av.. Hon ska få börja gå ute lite varje dag så hon vänjer sig! Sen kanske hon blir lite lugnare inne och inte river bort alla våra tapeter längre :)


Astrid undrar vad det är hon står på...



Astrid i djup konsentration...



Vad är nu detta matte??



Kajsa är en ordentlig mamma, hon sitter och har koll på dottern Astrid!



Fast lite bus med mig hinner du väl med, säger Vilja :)



Vilja spanar in Astrid!



Vilja "posar".....



Stilstudie på Vilja framifrån!






Haha, nu känner jag mig som min mor.. Lägger ut en hel hög med bilder :)

Nej nu blir det gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0