Bilder från freberga!

Här kommer de utlovade bilderna från dagens promenad som blev på freberga! Håll till godo! Per och jag åt en super mysig picnic på stranden med filt och grejer.. Åh vad underbart det var... Ibland så kan vi allt piffa till vardagen lite :)






Vilja i skogen på väg ner till vattnet!



Vilja har fått syn på vattnet och kutar ner i världens fart till stranden!



Och så här snabbt kan en sheltie springa på stranden. Hon fick tokfnatt och sprang som en galning :)



Men så var man ju tvungen att lukta runt på allt annat runt omkring och inte bara leka race på sanden!



Och Per och jag fick vara med på ett kort också när vi satt och åt picnicen!



Vilja har fått för sig att hon ska gräva ett hål.... Det var något väldigt intressant där nere....



Men så var det något som prasslade i buskarna!



Vacker bild ut mot kalla Vättern!



Vilja och jag fick vara med på ett kort tillsammans!



Och så fick Vilja syn på några barn när hon satt på en hösilage-bal utanför ladugården... Och då fick hon en väldans lång hals....






Japp, dagens skörd av bilder!


Nu ska jag ut och springa en runda! Sen är det dags för en kväll med girlsen!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Guuuuuuuu vilken härlig dag ni haft:-).

Nu vill jag också gå Freberga-rundan!

Verkar som lågt vattenstånd vilket betyder "mycket och bred sandstrand".

Vi måste bege oss dit tillsammans snart med både vuxna och valpar! Jag lääängtar till strand-race!

Kramis Mamma

2009-03-21 @ 19:42:19
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0