Denna helg är hemsk...

Jag hatar verkligen jobb-helgerna... Finns inget värre. Bara att komma hem och gå och lägga sig typ... Känns bara lite deprimerande att veta om att klockan egentligen är 22.30 i skrivande stund... Fy för att få sova en timme mindre.. Och så dessutom behöva jobba hela dagen imorgon...


Idag har jag varit på stan (= Vadstena) med jobbet iaf och passade på att köpa mig en ny mascara och ett speciellt puder hos frisören som gör att håret får en massa volym. Pratade lite med dem om hårförlängningen med, men de har inte beställt hår ännu tydligen.. Bara jag hinner få det snart... Är verkligen sugen på att bli sommarsnygg :)

Nej nu måste jag gå och sova...



God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0