Härligt väder!

Åh vilken fantastisk dag att vakna upp till! Nu har Per och jag precis ätit en gemensam frukost vilket inte händer allt för ofta. Nu ska vi sätta på en termos med kaffe och åka iväg för en promenad och picnic! Vilja ska förståss med och jag lovar att ta med kameran och ta massa kort på oss :)

Sen ska vi till en jobbarkompis till Per efter det. Och ikväll blir det utgång för min del.



Jag får verkligen vårkänslor såna här dagar!!

Ja juste jag ska ju hinna med en löprunda i eftermiddag också! :) Så mycket godis som jag åt igår kväll.... Bäst att springa bort några kalorier igen!

Per är tokig. Inatt ville han ta fram dammsugaren klockan halv 1 och i fredags kväll åkte han in till Motala och tvättade bilen 22.00.... Normalt??? FInns det inga pojkar som tänker på att man faktiskt kan ta hand om sin flickvän lite på kvällarna?



Återkommer senare med bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0