Tjejkväll!

Igårkväll var soffan full med tjejer, eller iaf fyra stycken räknat med mig :) En helmysig kväll med massa skvaller och prat :) Per flydde hemmet och bosatte sig under kvällen hos L och A :)

Idag har jag varit i Vadstena på personalmöte. Jag hade tänkt sätta mig och sola idag i det fina solskenet, men av någonanledning har solen plötsligt försvunnit ur sikte...


Nu har man semestern klar också, vecka 31-34 blir det BETALD semester för min del.. Det känns helt fantastiskt...


Planerar Pers 25-års present för fullt.. FY vad jag har dålig fantasi... Helt sjukt.. Men det ska nog bli något bra, det tror jag!



Dagen har inga särskilda planer. Ska ut och gå med Vilja snart, sen eventuellt tvätta almeran... Ikväll får det nog bli en sväng till gymmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0