Underbart väder!!

ÅÅh vad jag blir glad när det är så här fint väder ute!! Både igår och idag har jag tagit en morgonpromenad på 1 timme, med strålande sol, dock lite blåst idag! Men kan man starta dagen på något bättre sätt??? Och igår kväll tog jag en löprunda på 30min. Idag blir det en löprunda senare på ungefär samma tid! Ska utöka tiden nästa vecka tänkte jag!

Ikväll ska jag göra avokade-halvor till kvällsmat med räk-fyllning! Nyttigt och gott!


Väntar på att pappa ska komma och hämta mig då vi ska åka in till Motala en sväng. Jag hade tänkt åka förbi M-blommor och köpa lite påskliljor att sätta utanfär dörren! Behöver även köpa några blommor till ett fönster i vardagsrummet!



Tagit komp över påskhelgen så nu jobbar jag nästa helg och sen är jag ledig i 4 helger på raken :) Så fantastiskt!!!!!!

Nu ska jag se om jag har några pengar kvar på mitt kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0