Valpkurs del 1


Idag satte då valpkursen igång på allvar! Idag var det teori och information utan hundar så Vilja fick stanna hemma och vakta lägenheten! Det känns riktigt bra, verkar vara en bra "instruktör" som verkar veta vad hon pratar om. Så nu pågår kursen varje tisdagkväll 10 veckor framöver!

Och GISSA vem som satt i en bil när vi skulle bege oss hemåt? :) Jo, om inte lilla Gissa såklart :) Så idag blev det en massa whippet-pussar och det är ju bara hur mysigt som helst! Gissa verkar vara så lugn och fin! En riktig sötnos!!

 Idag har jag också varit och gjort nagelförlängning igen.. Blev som vanligt väldigt snyggt! Och imorse var jag ute och sprang :) Duktigt va??  Jobbar imorrn halv 8 - halv 9, alltså 13 timmar...

Idag har Vilja lärt sig en till grej så nu kan hon:

* Sitt
* Ligg
* Vacker tass
* Rulla runt
* Sitt - Stanna kvar

 Samt lite inkallning..

Är hon inte helt fantastisk?????


Lite Bilder:


Gissa fick komma ut och visa att hon kunde sitt, plus att jag fick chansen att pussas en massa på henne ikväll :)



Visst har jag snygga öron??? :) Gissa visar upp sig hehe...


Husse är nöjd att Vilja sitter på kommando :)



Nu ska jag ta ut laxen ur ugnen och stoppa den i magen istället :)


Hej

Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

Jo er lilla prinsessa är helt fantastisk och jättego

2009-04-01 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0