Bilder i massor från helgen!!



Då har Per blivit gammal också...  25+ med andra ord.....
Vi har haft en helt fantastisk helg tillsammans uppe i huvudstaden! Här kommer en drös med bilder! Idag har vi varit uppe och firat mors dag hos mamma också.. Det var superskoj och vi åkte och badade med hundarna.. Och tänk er, jag tog premiär-doppet idag!! Kolla mammas hemsida: www.mibisans.blogg.se!






Per inne på Wallmans!




Jag själv inne på Wallmans!




Jag igen!




Per har aldrig varit så stilig tidigare!!




Och min outfit för kvällen!




Jag igen!





Per fick sko-skav efter en helkväll på Wallmans :)




Jag vid en fontän i Stockholm city!




Stockholm Marathon!





Ett ålderdomshem i Stockholm.. Såg vi under vår båt-tur i runt djurgården i Stockholm!




Slottet från båten!
 



Per på skansen! Lägg märke till Cinderella och Viking Line!




En arg sak....





Så här ser den arga saken ut i slakt läge.....





Och jag blev lycklig.. Fick ju rida lite ;)




Vilja idag vid vattnet!



Kommentarer
Postat av: Eva o Lars

Aha nu kom vi på Per - han sprang maraton - då kan man få skoskav. Ni ser ju ut att ha haft trevligt i storstaden. Det blev ju inte mycket hund kvar när Vilja hade badat. Kul att hundarna och du tycker om att bada i kallt vatten?!

2009-05-31 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0