GRATTIS mamma!!!

Stort grattis till min mor som har varit på whippet-rce tävlingar i helgen och fått fantastiska resultat!! Tyskarna sköter sitt jobb ;) Gå in och kika på hennes blogg www.mibisans.blogg.se för mer info!!!



Helgen färdigjobbad! Fy vilken lång helg det har varit... Igårkväll var jag och Per på 25års fest!! :) Det var jättetrevligt...


Imorgon ska jag och Vilja till klubbarp och träna lite till inför tisdagens valpkurs! :) Och till helgen blir det utställning igen så bad väntar på fredag!! Håller ni tummarna för oss?? Finns det nån som vet om man kan köpa HP-rosett i efterhand?? Per och jag glömde ju det på förra utställningen och det skulle ju vara kul att ha en HP-rosett när vi fick det....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart håller vi tummarna gumman:-). Fattas bara annat.......... Gulligt att du skrev om mina duktiga "räser-hundar":-). Ja du - nu kan jag titulera mig uppfödare utav snabbaste Whippetrace-hunden i Sverige........ Åtminstone för den här helgen som gick, men jag tror nog att framgångarna kommer hålla i sig....... (visst är jag "ödmjuk" - skratt).

Kramis Mamma

2009-05-18 @ 00:01:44
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Mormor

Kolla när du är på valpkursen i morgon (tisdag) om de kan skaffa fram någon.

2009-05-18 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0