Helg igen med allt vad det innebär...



Ja.. Då var denna arbetsvecka avklarad.. Ikväll ska jag sätta mig i soffan, eventuellt med något riktigt kallt att dricka samt något grillat. Och sen bara slappna av....... Och njuta av att det är helg...

Imorgon ska jag och Per åka till Övralid och promenera samt fika vid farfarsstugan!


På lördag är det utställning som gäller!

Nästa helg kära vänner, då får ni läsa på bloggen på söndagen.. För då kommer det eventuellt ligga en massa bilder uppe från Pers födelsedag ;) Och den kommer bli alldeles underbar :) (En så länge en hemlis......) :)




Nu ska jag och Vilja snart gå ut och gå i soskenet... Det gäller att passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0