Ikväll blir det film från valpkursen!!

Japp, tänka sig att jag har orkat ladda upp en film på youtube nu. Klicka på länken för att se filmen. Vi övar "sitt, stanna kvar", position och inkallning!


Och nu blir väl hela bloggen nermosad med massa kommentarer?? :)


Länken:

http://www.youtube.com/watch?v=5aTCB-miBik



Magen börjar bli bättre också! Hade stomax hemma som hon har fått i två omgångar idag! Hon kommer få det ett par dagar framöver så ska nog magen bli som den ska igen!

Idag fick jag massor tips från några på valpkursen till utställningen på lördag :) Och Desireé, en tjej på kursen, visade mig hur jag skulle gå med Vilja! Och hur jag skulle ställa henne! Och med Desireé gick Vilja hur snyggt som helst!! Den tjejen kan det här med hundar!


Nu sover Vilja så gott här bredvid. Inatt blir det att ställa klockan och gå ut med Vilja så hon slipper göra på sig inne om hon fortfarande är lite kraslig i magen!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hamnade här av en tillfällighet! Hmm, undras om det var någon kompis till dig jag träffade på inoffaren i Motala 1:a maj?

Kul att läsa om din lilla Vilja! Jag har anmält min hanvalp Chivas till Sharpman, läste att ni ska dit, ska bli kul att se din Vilja!

//Gittan

2009-05-06 @ 15:53:29
URL: http://www.lyckoshellans.com
Postat av: Annica Pettersson

Fick syn på din blogg genom Gittans hemsida.Kul m en Sheltie till i Skänninge. Vet inte om du sett mig o mina 3 Sheltiesar i stan, du har kanske hört oss, hahaha! Kollade på länken från träningen, ser ut som det är i Klubbarp ni går. Men,de flesta ställen ser väl lika ut. Hoppas vi stöter på varandra. HS///Annica.

2009-05-07 @ 07:59:02
Postat av: Sofie

Hej hej! Ja det stämmer att vi går på klubbarp! :) Jag tror jag kanske kan ha sett dig.. Har du två stora och en liten? Vi kommer absolut stöta på varandra, det tror jag! :) Kram Sofie

2009-05-07 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0