Lite bords-träning med Vilja!


Idag har det varit en trevlig dag! Jag har varit hos min bror och spelat Buzz, fikat och så gick vi en promenad med Vilja längs ån i Mjölby! Värdefull tid då min bror snart flyttar till Göteborg!!

I eftermiddag har jag övat lite bordsträning med Vilja. Jag la en oanvänd dörrmatta på köksbordet och ställde upp Vilja där på. Där visiterade jag henne. Mun, ögon och öron samt kände över hennes lilla kropp. Inte särskilt populärt.. Men jag antar att man har igen det sen... Kanske framför allt på lördag då vi ska på utställning...

Vi har också varit ute tränat i utställningskopplet här utanför på att gå fint i det! Hon tycker verkligen att det är HEMSKT tråkigt... Men jag hoppar och skuttar bredvid henne jut nu så att hon ska tända till lite :) Det måste se för roligt ut..... Haha... Och en massa godis förståss :) Är det nån som kan svara på om man får ha med sig godis in i utställningsringen att locka med???

Idag har Vilja fått sina klor klippta också samt blivit borstad! Men jag kan tala om att det krävs en rejäl schamponering på fredag.. Hon är smutsig som ett troll :)


Nehej kära vänner nu kommer bildbeviset på dagens träning:



Fy så det är tråkigt att stå på bordet matte..... (men öronen sitter där de ska....)





Gjorde även en övning på golvet efter kloklippning och borstning!





Här är det lite mer som det ska vara tror jag.... Jag har varit lite orolig för öronen ett par dagar. De har varit lite "vingliga"... Nu blir det massage fram till helgen varje dag!!





Lilla Astrid har iaf visat vem Bia-bädden tillhör!!


Kommentarer
Postat av: Per

Hej Gumman!



Vad duktiga ni är!Hon ser ju jättesöt ut!

Puss puss

2009-05-05 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0