Nu är allt fixat!!


Nu har jag fixat det sista med Pers födelsedag! :) Känns toppen :) Hoppas mitt lilla gryn blir nöjd.......... :)


Men han har fortfarande ingen aning om vad vi ska göra och det är det som är roligast av allt :)


Men vi kommer iaf vara borta fredag-lördag.. Så inget bloggande förrän söndag.. Med massa bilder, I promise :)


Vilja är hos veterinären idag. Jag ska hämta henne klockan 14.45.. Farbror vet. ska dra ut en hörntand som sitter kvar, STENHÅRT... Han tyckte det var bra att jag åkte in med henne :)



Ha en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Hoppas Per får en trevlig o uppskattad födelsedagspresent. Grattis Per på Din Dag. Vi grattar vid ett senare tillfälle.

2009-05-28 @ 10:39:05
Postat av: Mamma

Ha nu en riktigt trevlig helg!!!!

Många varma grattis-kramar till svärsonen också!

Kramis från "svärmor och mamma"

2009-05-28 @ 22:45:30
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0