Träning på klubbarp!


Det blev att vi åkte iväg till klubbarp lill fröken och jag! SÅ nu har vi tränat riktigt ordentligt :) Fast själva då såklart! Men hon var precis lika duktig idag som på kursen i tisdags!!




Här tränar vi stanna kvar i bilen till Matte säger varsågod (egentligen ska jag gå ett varv runt bilen och det gjorde jag också, men det är lite svårt att ta kort om jag står på andra sidan bilen...):





Här tränar vi gå på stege vilket Vilja klarade galant idag!! Riktigt säker på vart hon satte tassarna!!





Här tränar vi ligga på bord och ligga kvar på bordet tills matte säger varsågod att stå! Och den här ställningen ligger Vilja i precis blixtstilla haha... Typ hur länge som helst..... :)





Sen efter ett tag lägger hon sig så här och väntar... Lite mer normalt i mina ögon :)





Sen tränade vi också inför utställningar. Så vi gick några varv i "ringen" och sen försökte vi oss på att ställa sig snyggt.. Resultatet:





Sen övade vi tunnel........





............Och ett litet "hopp":







Sen tränade vi lite på agilitybanan att gå slalom mellan pinnarna där.. Det fatta hpn direkt.. Helt otrolig.. Sen gick vi runt och tittade på alla hinder också.. Och självklart tränade vi sitt stanna kvar, ligg och lite inkallning :)



Superduktig!!

Kommentarer
Postat av: Per

Vad duktig hon är vår lilla vovve!

2009-05-14 @ 14:53:09
Postat av: Annica Pettersson

Jag är säker på att ni vinner valpkursen. Både du o Vilja ser ut att ha jätte roligt!!!!! ///Annica.

2009-05-14 @ 16:58:57
Postat av: Mamma

Ja- hon är för söt och duktig lilla Vilja! Nu har jag lagt ut bilder på bloggen från ikväll! Kramis Mamma

2009-05-14 @ 20:56:28
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0