Ursäkta, men jag måste få lova att skryta lite till........

Då har ännu en valpkurs-gång avklarats. Nu återstår det bara 3 stycken gånger och sista gången är det ju slutprov :) Och då SKA Vilja bara vinna :)


Idag vet jag inte vad som tagit åt henne.. Hon var helt underbart toppen-duktig på kursen!! Gick lös bredvid mig hela tiden, hade en kontakt som ingen annan var i närheten av och var enormt följsam.. Hon och jag blev till och med inkallad till mitten av ringen av kusledaren för att visa hur man skulle göra olika moment... Så jag tror nog kursledaren hade ett öga på oss hela tiden och såg hur duktig Vilja var :)

(Fast en gång stack Vilja efter en liten valp.................................................) :)




*Två riktiga träningskompisar* :)


Kommentarer
Postat av: Eva S

Vad duktiga ni är tillsammans

2009-05-13 @ 11:28:23
Postat av: Desireé Pettersson

Ja Ja vi ska försöka ge er en match på kursavslutningen :)

2009-05-27 @ 10:23:33
URL: http://www.sibborps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0