Då var jag hästägare på heltid :)


Ja, jag måste väl uppdatera min blogg idag och presentera min nya stjärna :)

Jag köpte då en häst i måndags! Läs min mor blogg för info om hem-transporten; www.mibisans.blogg.se


Det är ett sto, 4.5år gammal. e Nactus och ue Precocious xx

En helt fantastisk individ som verkligen är som en liten bebis :)


Idag var första dagen jag satt upp på henne hemma. Jag red KATASTROFALT illa första 15 min. Spände mig och i och med detta spände jag hela hästen. Hon undrade väl vad jag sysslade med. Jag tröck ihop henne och litade inte alls på henne. Men sen plötsligt fick jag tankar på något annat och slappnade av. Och hästen vart som utbytt. Hon slappnade av och kom ner i låg form på ett kick. Och ett mycket trevligare tempo dessutom!!! Och vilket steg hon har stjärnan min!!!!!!

Här kommer lite bilder på oss :)


Belle och jag vid uppsittningen!!




Ända bilden som blev bra vid själva ridningen!




En nöjd och svettig matte efter ridpasset :)




Lite tvätt efter ridpasset i stallgången!!




Världens sötaste huvud!!!!!!!







Jag är helt förälskad i denna häst.. Hon verkar vilja göra sitt bästa hela tiden. Och hon är ur-snygg!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja - ni har nog verkligen hittat rätt - både Du och Belle!

Kramis Mamma

2009-09-30 @ 22:45:59
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0