Pannkakor med skalbagge?


Igår skulle jag göra pannkakor här hemma. Tog ner mjölpaketet och öppnar det.. Där i möts jag av att det kryllar med skalbaggar.. Kollar de andra mjölpaketen med, likadant där.. Så nu har jag slängt alla saker i skåpet... Tomt blev det...


Igår åkte Per och jag till Birgittas Udde och promerade också.. Det var väldigt mysigt.. Vilja fick springa lös med oss hela tiden... Tror dessvärre att hon fick i sig något giftigt för hon har haft diarré sen igår kväll... :( Va ju en del grodor så hon kanske slicka på någon... Jaja, hoppas de går över fort....


Idag är jag ledig.. Jag fick rycka in igår på fritids.. Alltid trevligt!! Men nu ska jag bara slappa i 2 dagar... Hoppas jag... Tackar ju inte nej om ja skulle bli erbjuden att jobba imorgon.. :)


Jahopp, tjingeling.. Nu ska jag äta upp min frukost och sen ska jag och Vilja gå en promenad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0